Kuidas pettunud ripsmeklient tagasi võita?

Aeg-ajalt ikka juhtub, et mõni uus klient pettub ripsmepikenduste püsivuses – pikendused kukuvad ära juba nädala jooksul. Kindlasti tasub sel puhul üle vaadata liim ja muud vedelikud, millega selle konkreetse kliendi puhul töötasid. Kui oled juba pikka aega töötanud ripsmetehnik, siis ilmselt pole probleem sinu tehnikas või läbitud ripsmekoolituses. Rusikareegel on, et kui kaebus puudutab vaid 1-2 kliendi ripsmepikenduste püsivust, siis ilmselt pole su vahendites viga. Kindlasti mõjutavad ripsmepikenduste püsivust kliendi harjumused – kas ripsmeid hoitakse puhtana, ripsmed ei ole rasused, meigised jpm. Siinkohal soovitan kliendiga vaidlusse mitte astuda. Jah, just nii. Ma räägin eelkõige ripsmetehnikutest, kes soovivad pakkuda 5 tärni teenust. Kui sa heast klienditeenindusest ei pea lugu ja soovid omaette nokitseda ning sul on “kliente küll”, siis järgnev pole sinu jaoks. All on toodud ühe kliendi tagasiside enne ja pärast olukorra lahendamist.

näide halb.jpg

ENNE: Näide pettunud kliendist – meie hinne langes 4,7 peale

Enamusel juhtudel on võimalik pettunud klient võita tagasi. Kahjuks jääb paljudel ripsmetehnikutel puudu oskusest kliendiga viisakalt suhelda. Postitan hea näite, kuidas on võimalik professionaalselt südamest pettunud kliendiga suhelda. Ja seejuures ma ei häbene tuua näiteks meie salongi, sest ka meie pole veatud 🙂

hea näide

PÄRAST: Pettunud klient on nüüd rahul – hinne tõusis 4,8 peale

 

Hinne “1” on pandud emotsiooni ajel eelkõige, klient on sel hetkel nii ärritunud (ja põhjusega), et ta tahab oma pahameelt kuulutada. See ei pruugi iga kord tulla sinu halvast tööst, vaid temaga mitte tegelemisest! Tema mitte kuulamisest. Meenub seik ühes toidukohas, kus mu sõber palus taco teha hakklihaga. Mis ta sai oli aga korralik steik seal vahel! Kuna ta liha sööb ainult hakitud kujul, siis ta mõistagi ei söönud seda ära. Minut hiljem oli ta selle toidukoha FB-i lehel ja pani hindeks “1”. Nälg, emotsioonid…

Kui sul on Facebook Business Page, siis vaata üle enda üldhinne. Enim viivad hinnet alla just “1”-d, seega võta ühendust nende ERITI pettunud klientidega ja küsi, kuidas saad olukorda lahendada? Kord kirjutas halva hinde pannud klient mulle hoopis, et pole meil kunagi käinud ja ilmselt laps lollitas 😀

See ei ole pugemine, see on kliendist ja enda ärist hoolimine. Kas sa ise külastaksid toidukohta, mille hinne on 3,9? Ilmselgelt nad ei ole klientidega suhtlemises siis kõige pädevamad.

Advertisements